Mysterysoapbox

Mysterysoapbox
100% φυσικά και χειροποίητα σαπούνια ελαιολάδου, είτε σε μπάρες είτε σε υγρή μορφή (αφρολουτρα- καθαριστικά προσώπου) . Με βαθμό οξύτητας 0,7 και λάδι καρύδας επισεις περιέχουν αιθέρια έλαια Α ποιότητα, φυσική άργιλο ( πράσινη, ροζ, λευκή) & ενεργό άνθρακα. Είναι προϊόντα χωρίς χημικές χρωστικές , parabens SLS  & πετροχημικά.  Όλα τά σαπούνια επειδή έχουν αγνά υλικά είναι κατάλληλα για πρόσωπο, σώμα , χέρια. Η σωστή αποθήκευση γίνεται σε σαπουνοθηκη με τρύπες οστε να μην συγκρατεί νερά διαφορετικά θα λιώσει !
Ομως μπορεί να προμηθευτείτε την σαπουνοθηκη που διαθέτει το mysterysoapbox  που είναι πέτρινη σαπουνοθηκη από πωρόλιθο οικολογική και κρατά το σαπούνι στεγνό. 

Σαπούνι με λευκή άργιλο αιθέριο έλαιο λεμόνι και  tea tree oil

Το ποίο αγνό σαπούνι ελαιολάδου για πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες ιδανικό για ξηρά ή δέρματα που έχουν κοκκινηλες. Η λευκή άργιλο λειτουργεί σαν ήπιο καθαριστικό παρόλο που έχει ισχυροί αντιβακτηριδιακή δράση . Το αιθέριο έλαιο λεμόνι έχει αντισηπτική και αντιοξειδωτική δράση. Το tea tree oil  είναι αντιβακτηριδιακό και βοηθάει πάρα πολύ στην ακμή και στην λυπαροτη. Είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση. Το χρησιμοποιούσα τον χειμώνα που το δέρμα μου ήταν πάρα πολύ ξηρό και είχα έντονες κοκκινηλες. Με βοήθησε πάρα πολύ στην ενυδάτωση.

Σαπούνι με ροζ άργιλο, αιθέριο έλαιο πορτοκάλι & κανέλα Κεϋλάνης.
Ομολογώ το ποίο αγαπημένο μου σαπούνι και το σαπούνι που με βοήθησε πάρα πολύ με την έντονη ξηροδερμία φέτος το χειμώνα.  Είναι κατάλληλο για ευαίσθητα , ξηρά δέρματα που ζητάνε πάρα πολύ ενυδάτωση. Ο ροζ αργιλο καθάριζει απαλά και δείνει λάμψη , το αιθέριο έλαιο πορτοκάλι είναι αντισηπτικό & η κανέλα Κεϋλάνης είναι αντιφλεγμονώδες  είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση . Με βοήθησε πάρα πολύ με την έντονη φαγούρα και τις κοκκινηλες . Σε συνδιασμό με το σαπούνι με λευκή άργιλο  έκαναν τόν τέλειο συνδυασμό. 

Απολεπιστικο σαπούνι με αμυγδαλελαιο, παπαρουνόσπορο, ελαφρόπετρα, ροζ αργιλο & αιθέριο έλαιο πορτοκάλι.
το καλύτερο απολεπιστικο σαπούνι που έχω δοκιμάσει! Είναι ενυδατικο σαπούνι ελαιολάδου με λάδι καρύδας και αμυγδαλελαιο, με ήπιους κόκκους παπαρουνόσπορου και ελαφρόπετρα.
Κατάλληλο για πρόσωπο & σώμα. Ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος.  Το κόβω στην μέση για να μπορώ να έχω δύο κομμάτια ένα για πρόσωπο και ένα για σώμα, απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και κάνει την επιδερμίδα βελούδινη,  βοηθάει και με την κυτταρίτιδα.  Η Χριστίνα μου έχει πει να το χρησιμοποιώ μια με 2 φορές την εβδομάδα  στο πρόσωπο, εγώ βέβαια το χρησιμοποιώ 3 φορές την εβδομάδα  γιατί έχω φραγμενους πόρους. Στο σώμα μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σε καθημερινή χρήση. Το αγαπώ πάρα πολύ αυτό το σαπούνι! 

Σαπούνι με πράσινη άργιλο, αιθέριο έλαιο λεμόνι & tea tree oil.
Είναι κατάλληλο για  λιπαρές επιδερμίδες και για τα κορίτσια που έχουν ακμή βοηθάει πάρα πολύ! όμως επιδεί είναι ένα σαπούνι για βαθύ καθαρισμό μπορώ να το χρησιμοποιήσω και εγώ που είμαι μικτή επιδερμίδα. Το χειμώνα  το χρησιμοποιώ  μια φορά την εβδομάδα για βαθύ καθαρισμό. 
Τώρα που ανοίγει ο καιρός και θα βγάζω λιπαρότητα θα το χρησιμοποιώ ποίο συχνά για να απομακρύνω την λιπαρότητα και τους ρύπους από την επιδερμίδα μου.


Σαπούνι με ενεργό άνθρακα & tea tree oil
Ένα σαπούνι που θα αγαπήσουν οι λιπαρές επιδερμίδες! Το σαπούνι αυτό κάνει πάρα πολύ βαθύ καθαρισμό. Ο ενεργός άνθρακας είναι κατάλληλο για πολύ λιπαρές επιδερμίδες .Εγώ το χρησιμοποιώ κάθε 15 μέρες για βαθύ καθαρισμό τώρα όμως που σιγά σιγά ανοίγει ο καιρός μία φορά την εβδομάδα για να απομακρύνω νεκρά κύτταρα, επισεις απολυμαίνει και λειαίνει την επιδερμίδα , καθαρίζει σε βάθος πάρα πάρα πολύ βαθειά μέχρι και τους πόρους. Αυτό το σαπούνι κάνει θαύματα!

Το mysterysoapbox έχει και άλλα προϊόντα περιποίησης όπως κρέμες σώματος , scrub, μπάλες οξυγόνου. Μπορείς να κάνεις την αγορά σου μέσο Instagram 


Επίσης έχει και τα κουτάκια mysterysoapbox που μπορείς να δοκιμάσει τα σαπούνια σε πολύ καλή τιμή ή ακόμα και για να κάνεις δωράκια στους φίλους σου . 

https://instagram.com/mysterysoapbox?igshid=1pghqz7ipy4ee





Φιλάκια πολλά😘
Beauty Lovers






Σχόλια

  1. Υπέροχα σαπουνάκια! Κι εγώ τα έχω λατρέψει!!! Θέλω να δοκιμάσω όλα τα προϊόντα του Mysterysoapbox.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις